.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بالاترين معروف تبليغ واقعه غدير است
نماينده ولي فقيه در مازندران به محورهای ارزشمند خطبه غدیر اشاره کرد و گفت: رسول گرامي اسلام حضرت محمد(ص) تبليغ واقعه غدير و اطاعت از ولايت بالاترين امربه معروف و نهي از منكر است.

به گزارش شمال نیوز:آيت الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه در مازندران امروز(28شهريور) در آستانه فرارسيدن عيدالاكبر گفت: واقعیتها و حقیقت های غدیر بايستي با مطالعه خطبه غدير شناخته و به جامعه شناسانده شود.

وی با بيان اينكه عيد غدير از بزرگترين اعياد مسلمانان محسوب مي شود، بر برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم عید غدیر تاكيد كرد.

آيت الله طبرسي با اشاره به اينكه مسئله غدیر یک دستور خداوند متعال به رسول خدا حضرت محمد(صل الله عليه وآله وسلم) بود، خاطرنشان کرد: مسئله ولايت كه موضوع مهم و اساسي غدیر است بايد در جامعه ساری و جاری شود.

رئيس بنياد بين المللي غدير در استان مازندران، حب علي(عليه السلام) را یکی از شاخصه های برجسته مردم ولايي مازندران دانست و تاكيد كرد: فضای استان بايد مملو از عشق و ارادت به ساحت امام اول شيعيان حضرت علي(عليه السلام) و استقبال از بزرگترین عید الهی «عید سعید غدیر خم» باشد.

وي با اشاره به اهميت تبيين و ترويج مسئله غدير كه معرف ولايت پذيري مسلمانان است، گفت: حضرت محمد(صلي الله عليه وآله وسلم) تبليغ مسئله غدير و اطاعت از ولايت را بالاترين امربه معروف و نهي از منكر عنوان كرد.

آيت الله طبرسي به محورهای ارزشمند خطبه غدیر اشاره کرد و اظهار داشت: خطبه غدير را آنطور که بايد مورد دقت قرار نگرفته و در جامعه تبيين نشده است.

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت (عليهم السلام) زمینه ساز سعادت بشر است، خواستار توجه اقشار مختلف جامعه به ويژه نسل جوان به کتاب گرانقدر نهج البلاغه كه حاوی سخنان ارزشمند امیرمؤمنان(ع) است، شد.

منبع:شبستان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.